-
Chwila z... Rozmowy ważniejsze od futbolu
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.38 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8250-153-7 |
EAN | 9788382501537 |
Śmierć. Strata. Choroba. Depresja. Lęk. Rozwód. Alkohol. Trudne doświadczenia wplątują się w życie bez pukania, trawiąc też tych, którzy na zewnątrz wydają się niezniszczalni. W futbolu maski przykrywają prawdziwą twarz piłkarzy i trenerów nieustannie. Tak zostali wychowani. W ich świecie nie ma miejsca na słabość. Starają się odciąć od emocji, od uczuć, lecz najczęściej to iluzja. Ból, który kryją w głębi, w końcu wychodzi, wpływa na formę. Okazuje się, że słabszy mecz wcale nie jest efektem gorszego przygotowania fizycznego czy taktycznego, a po prostu życia. Życia, które bywa bardzo trudne.
O najważniejszych i najmocniejszych doświadczeniach ludzie z piłkarskiego świecznika opowiadają właśnie w tych wywiadach. Kilkugodzinna rozmowa powoli rozłupuje skorupy, pokazuje wnętrze piłkarzy, trenerów - osób, dla których piłka nożna jest jedną z najważniejszych wartości w życiu.
Takie od początku jest założenie „Chwili z", cyklu wywiadów, który ukazuje się na łamach „Przeglądu Sportowego" od lipca 2015 roku. W tej książce autorka wybrała rozmowy, które poruszyły ją najmocniej. Robert Lewandowski - najlepszy napastnik na świecie wspomina, jak wielką pustkę odczuwał po śmierci ojca. Paweł Kryszałowicz opowiada o swojej walce z rakiem, Radosław Kałużny wspomina, jak przez ponad 30 lat ukrywał, że ojciec bił go w młodości.
25 rozmów Izabeli Koprowiak z ludźmi ze świata piłki nożnej to długa i głęboka podróż do ich wnętrz, na końcu której widać, jak wiele doświadczeń łączy ludzi z pozoru tak różnych.
Autorka - Izabela Koprowiak. Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2004 roku jest dziennikarką „Przeglądu Sportowego". Współautorka książki „Fucking Polak. Nowe życie" (2016) oraz albumu „W kadrze" (2016).
Promocja książki obejmie działania ATL i BTL:
Promocja w mediach wydawcy (kontekstowa i self-promotion): dziennik „Przegląd Sportowy, dziennik „Fakt", przegladsportowy.pl, Onet, „Newsweek", literia.pl - powierzchnie reklamowe, recenzje, konkursy, posty na mediach społecznościowych.
Promocja książki obejmie działania PR: promocja w kanałach społecznościowych i programach dziennikarzy sportowych, recenzje książki z konkursami w serwisach tematycznych, udział w wywiadach radiowych, spotkaniach autorskich, programy: „Misja sport", „Onet rano"